NISTE PRIJAVLJENI

Ako već nemate google račun ništa lakše, samo kliknite
O V D J E
i za manje od minute je gotovo

utorak, 5. travnja 2011.

SIRNICA IZ PEKAČA ZA KRUH

Za nadolazeći blagdan uskrsa jedan prigodan recept za sirnicu. Puno je ukusniji i bolji nego ona što ju kupite u pekari, a osim toga znate koji su sastojci u sirnici

450g brasna  tip 500
140g šećera
80g margarina
2 cijela jaja
1 žumanjak
200ml mlijeka
2 vanilin šećera
1 suhi kvasac
prstohvat soli (sasvim malo)
naribana korica limuna i naranče
U pekač staviti ugrijano mlijeko (ne prevruće), narezati unutra
margarin na listiće i pustiti da odstoji nekoliko minuta da se margarin omekša,
a nakon toga dodati ostale sastojke.

Ja sam pekao na program za slatki kruh
(ne znam kako je kod drugih pekaca-ja imam Clatronik),
40 minuta prije kraja pečenja sam tijesto premazao sa bjelanjkom
(malo ga zbatiti sa viljuškom - ne previše da ne bude pjenast i rastopljenog šećera na laganoj vatri)
i stopirao sam program 5 minuta prije kraja (tijesto već bude pečeno pa da korica ne bude pretamna).
Kako je tijesto dosta 'teže' nego za kruh ja sam u fazi
miješanja malo plastičnom lopaticom pogurao sastojke koji su ostali na stijenci škrovade.
Kad je pečeno zamotati u krpu i staviti na rešetkastu podlogu da se sasvim ohladi, a onda U SLAST

VEZAN POST:

SIRNICA IZ PEKAČA 2

Nema komentara:

Objavi komentar